Op gewicht wat nu…Daarom Stabiliseren?!

Gefeliciteerd u mag trots zijn!! In een korte tijd veel kilo’s lichter en toe aan de volgende fase.Niks in het leven komt aanwaaien, u heeft er hard voor moeten werken.  Het voordeel wel is dat er geen hongergevoel wordt ervaren en tijdens het gehele programma voelt u zich goed.
U bent toe aan het laatste fase van het Endovelicus dieet programma.

Afsluitend gesprek; Tips om uw gewicht te behouden. Ook na een vakantie of een gezellig weekend.

Uiteraard krijgt u nadat u klaar bent met uw stabilisatie programma, nog een afsluitend gesprek. Hierin geven we “richtlijnen & tips ” hoe u uw gewicht kan behouden. Ook nadat u op vakantie bent geweest of een weekend hebt genoten van de verkeerde voedingswaarde!!

    •  
 
 
 
Bloedtest-disbalans-hormonen-snel-afvallen-gezond-leven

Starten met het stabilisatie programma

Als u 2 kilo bent verwijderd van uw streefgewicht,dan start u met uw stabilisatie programma.Dit deel van het programma is gemaakt om het lichaam definitief te stabiliseren.Zodat uw lichaam kan omgaan met een normale, gezonde
eet-leefwijze.

Gevolgen bij niet stabiliseren!

  • Weet uw lichaam niet wat te doen en zal het als vet opslaan.
  • Kunt u als reactie misselijk worden en diarree krijgen,bij overvloedige maaltijden.
  • Kan het lichaam op een plotselinge introductie van meer koolhydraten, sterk reageren met insuline pieken.
  • Introduceer daarom het nieuwe voedsel geleidelijk en geef uw lichaam de kans om zich aan te passen.
  •  
Snel-afvallen-gezond-eten-Contact-Endovelicus-dieey

Tijdens Stabilisatie periode, gaat u geleidelijk weer meer eten!!

U gaat door met uw originele Endovelicus dieet programma gebruiken en voegt de “nieuwe” hoeveelheden en soorten voedsel toe aangegeven in uw stabilisatieboek.

De aanvullende hoeveelheden zijn per dag, niet per maaltijd, dus het kan worden verdeeld (bijvoorbeeld: voeg +200gr “rijke” proteïnen toe en verminder -80gr magere proteïnen, dit kan dan worden verdeeld over lunch en diner.

Een Stabilisatie dag hieronder als voorbeeld!

Voeg toe/verminder

vlees/vis (Proteïne)

Voeg toe groenten

 

Voeg toe fruit

Voeg toe vervang koolhydraten

+200gr rijke proteïnen

verminder:

80gr magere proteïnen

+140gr ‘oude’ groenten

+160gr ‘nieuwe’ groenten

+2 ‘slecht’ fruit

3 Sneetjes brood + 50gr Koolhydraten + theelepel vet + kaakje

Sluit Menu